(ENG) Images I made, of animals and plants, of performances like my son who's drumming, and of things I've made; ... and things I want to share.
(NL) Door mij gemaakte beelden, van dieren en planten, van optredens zoals mijn drummende zoon, en van dingen die ik gemaakt heb; ... en van dingen die ik wil delen.
.

Thursday, May 13, 2010

wedding bottles / huwelijksflessen

(ENG) bride and groom bottle cosies for the wedding of my brother Yves, crocheted out of (clean) garbage bags.
(NL) bruid en bruidegom flessehoes, voor het huwelijk van mijn broer Yves, gehaakt van (propere) vuilzakken.

(ENG) under the brides skirt (not the real one) was some money which they were only allowed to spend on pleasant things.
(NED) onder de bruid haar rok (niet de echte) was wat geld, dat ze alleen voor leuke dingen mochten gebruiken.


(ENG) the video for the "Give the Gift of Handmade Contest", but a hat and scarf won (the 3th from http://www.youtube.com/channel/handmadegift#p/a/2/EsMKEeFMZU4 )
(NED) de video voor de "geef een zelfgemaakt cadeau wedstrijd", maar de muts en sjaal hebben gewonnen (de derde van http://www.youtube.com/channel/handmadegift#p/a/2/EsMKEeFMZU4 )

No comments:

Post a Comment