(ENG) Images I made, of animals and plants, of performances like my son who's drumming, and of things I've made; ... and things I want to share.
(NL) Door mij gemaakte beelden, van dieren en planten, van optredens zoals mijn drummende zoon, en van dingen die ik gemaakt heb; ... en van dingen die ik wil delen.
.

Sunday, May 16, 2010

Raybu the Rainbow Butterfly / Raybu de regenboogvlinder

(ENG) the curtain tie back version of Raybu, the rainbow butterfly, created by me, and a pattern should follow sooner or probably later ;-)
(NL) de gordijnbinder versie van Raybu de regenboogvlinder, door mij ontworpen, en een patroon zal vroeger of waarschijnlijk later moeten volgen ;-)
(ENG) the curtains with the curtain tie back butterfly
(NL) de gordijnen met de vlinder gordijnbinder (hee, dat rijmt)
(ENG) my brother saw me working on the yellow butterfly, he thought more colors would be better ... well, it became one of my best creations :-D
(NL) mijn broer zag me aan de gele vlinder werken, hij dacht dat er wel wat meer kleur in mocht .... wel, het werd één van mijn mooiste creaties :-D

No comments:

Post a Comment