(ENG) Images I made, of animals and plants, of performances like my son who's drumming, and of things I've made; ... and things I want to share.
(NL) Door mij gemaakte beelden, van dieren en planten, van optredens zoals mijn drummende zoon, en van dingen die ik gemaakt heb; ... en van dingen die ik wil delen.
.

Thursday, May 13, 2010

Nils plays soccer / Nils voetbalt

(ENG) My brothers youngest son plays soccer, he plays with number 2 of the red/yellow team of Kapellen. It's amazing what 12 year old kids allready can do! Especially the second game.

(NED) Mijn broers jongste zoon voetbalt, hij speelt met nummer 2 van de rood/gele ploeg van Kapellen. Het is verbazingwekkend wat 12 jarigen al allemaal kunnen! Vooral in de tweede wedstrijd.

Schoten - Kapellen 0 - 9

Kapellen - Borsbeek 5 - 0

No comments:

Post a Comment