(ENG) Images I made, of animals and plants, of performances like my son who's drumming, and of things I've made; ... and things I want to share.
(NL) Door mij gemaakte beelden, van dieren en planten, van optredens zoals mijn drummende zoon, en van dingen die ik gemaakt heb; ... en van dingen die ik wil delen.
.

Tuesday, June 15, 2010

baby booties / baby baskettertjes

(ENG) I simply wanted to follow a pattern, but I couldn't get the soles right, and it had no tongue, ..., so I develloped my own basket booties. I also wanted it to have stars, but as little, every attempt looked as a flower. Then my mom helped me out with a genious idea: since it was for a girl, it would be cute with flowers too; and right she was, as usual  :-)
(NL) ik wou gewoon, simpel een patroon volgen, maar ik kreeg de zolen niet goed, en het had geen tong, ..., dus ontwierp ik maar mijn eigen basketsloefkes. Ik wou ook dat het sterren had, maar zo klein, werd elke poging een bloempje. Dan hielp mijn moeder een geniaal idee: aangezien het voor een meisje was, zou het toch ook schattig zijn met bloempjes; en gelijk had ze, zoals gewoonlijk  :-)

No comments:

Post a Comment